Best 7 Tips For Sex Toys

  • Home
  • Best 7 Tips For Sex Toys
Best 7 Tips For Sex Toys

Best 7 Tips For Sex Toys

. היכרות באביזרי מין לתוך חדר שינה יכול להיות קשה . ב המדויק אותו שיטת, סקס הופך מעניינת ו מייגע. בלמעלה אחרונה פעמים, נשים יש לפשוט יותר מינית עצמאות ו חירות; יש הם בסופו של דבר להיות פתוחים יותר המציג באביזרי מין ואביזרים עבור המיטה בחדר תענוגות להחזיר את ההתלהבות ו להתנסות עם בן זוגם.

ניצול באביזרי מין ב המיטה בחדר ברחבי אלה תשוקה מולא ואינטימי רגעים הוא דבר חדש, אבל לפני אתה ממהר אל רכישה את כיסוי העיניים ויברטורים, אתה הצורך כדי יוכלו בגלוי לעבור על, עם בן זוגך, את האפשרות של הבאת צעצועים לתוך השינה . אתה כן צריך לשקול בדיוק מה סוג סקס הצעצועים שאתה רוצה ומביא השינה שלך סיפוקים. היכרות צעצועים יכול להיות מאוד עדין נושא לזוגות לדון כך בפתיחות על מה היית להתעלס ואשר צעצוע אתה רוצה להציג צריך להיות דן ושניכם צריך להיות קומפי עם תוכנית.

התחל עם ישרים אינטראקציה

אתה צריך לזכור הדרכים הטובות ביותר להתחיל דיון על צעצועי מין. פיק זמן שבו שניכם התחושה קומפי ו רגוע . אתה יכול להתחיל בשאלה זוגך פתוח הסתיים שאלה על איך הם מרגישים לגבי באביזרי מין. לאחר מכן, תן השותף שלך יודע בדיוק מה השקפתך ברבים במקרים זכרים אולי רואים בו סיכון , בכל אופן אם אתה הצעת חיזוקים כי הצעצוע יהיה להיות שם להביא סיפוק לשניכם אז החצי שלך במאבק הוא כרגע זכו

תאר שלך סיבות עבור המבקשים נוכחיים באבזרי מין למערכת היחסים המיניים שלך. בין אם זה מנסה משהו חדש, או התאוות כדי לשים תשוקה בחזרה לתוך מערכת היחסים שלכם, לתאר איך אתה מרגיש. גם אם אתה 've מנוצל צעצועים לפני עבור עצמי ההנאה ועכשיו רוצים להביא זוגך לתערובת, תמיד לעשות אותם בקיא שלך סיבות אשר אתה לא שואל שלהם היכולת להביא לכם סיפוק.

מחפש אביזרי מין

. יש בהחלט לא מחסור של בחירות כשמדובר בחירה באביזרי מין עבור השינה האלה הסיפוקים. עם האחרון פיתוח של טכנולוגיה , צעצועי מין יש בעצם הופך יותר אלגנטים , חם, אלגנטי ועוד רגשית כל כך לחפש את אלה יגרום לך להרגיש כי דרך

בנוסף הצעצועים, אתה יכול לעשות שימוש של שמני עיסוי; קרמים סיכה ל- עוד יותר לשפר החוויה שלך. lubes אכיל, ג'לים קרם הם כן מועדף ואתה לגלות שהם לכלול מאוד חושני המדידה ל- דקות.

ג'לים וקרמים קרמים כי הם אכילים או להתחמם עם מגע הן גם בהרחבה פופולרי. אלה הם נהדר מדריכים לצעצועים אחרים ככל שתוכל לנצל ג'לים קרמים בעצמם או עם אחרים מוצרים . הרבה הג'לים הם קרמים הם שימון פונקציות אולם ניתן למצוא מהנה ניחוחות וניתן מתובל.

צעצועי מין יכולים להיות כיף כאשר תרמתי המשחק המיני שלך וניתן באמת להביא תשוקה בחזרה למערכת יחסים. כל עוד יש פתוח אמת אינטראקציה בין אתה והשותף שלך, הצעצועים שלך יהיה כל הזמן לכלול חדש ו מרגש מימד לחוויות ההתעלסות שלך, המאפשר אתה והשותף שלך כדי ליהנות מהם במשך המון השנה לבוא.